Mrveem duphaston Hap doktorum vermişti lekelemem olduğu için bugün ilacım bitti içemedim baktım leke gelmiş kan sürekli kullnmak mi gerek kullanan var mi hamile boyunca ne zaman geçer lekelenmem acaba 😞
Birannee1 Mrveem kan geliyorsa durma doktora git canım benimde başlarda kanamam oldu progestan kullandım kahverengi ye döndü doktor kırmızı olmadıkça tekrar korkma demişti
Mrveem Birannee1 gitmiştim canım bunu vermişti bir gün kullanmadım gelmiş yine ama kahve değildi kırmızydı bügün giderim olmadı doktoru aradım öğlen saatindeymiş dönüş yapacaklar
Birannee1 Mrveem akıntı rengi normale dönünceye kadar kullandım canım zararı yokmuş zaten bebeğin tutunmasını sağlıyormuş