Kizlar ben ekim 28de adet oldum kasimda olmadim ve test yaptim negatif cikti. Adet olmayinca 2 3 gun arayla yine yaptim negatifdi. En son 9 aralikta yaptim ve cok solgun kirmiziyi gordum. Ve ben ne zaman hamile kaldigimin hesabini yapamiyorum. Dollenme gec olmus. Ultrasona gore su an 15 haftalik hamileyim. 15 haftaliksam niye aralikta yaptigim testler negatif ve ya solgundu?