mucizemizibekliyoruzz Ysn olmaz canım 😊 ufak tefek kazalar olur öyle. Çok şiddetli değil sonuçta, suyun içinde bebek
Ysn mucizemizibekliyoruzz yani kendime çok şiddetli çarpamam ama korktum bi an 27 haftalik kaybın var evhamliyim biraz
mucizemizibekliyoruzz Ysn hiçbir şey olmaz bende birkaç ufak kaza atlattım öyle göbeğimi vurdum falan bir yerlere. Olabiliyor okadar yani zaten rahim kese su falan derken bebeğe zarar vermesi çok zor