Aslidemirel34 Ben bugün 9 haftalık olduk mide bulantısı açlık var ama bisy yiyemiyorum 3 üncü hamileliğim olmasına rağmen hepsi farklıymış gerçekten unutmuşum
Ada_we_annesi Aslidemirel34 Bende bugün 9 haftayim mide yanmam oluyo açım ama midem bulaniyo die yemek yiyemiyorum
Aslidemirel34 Ada_we_annesi bende aynı durumdayim aç olup mide bulantısı olduğu için bisy yiyememek çok kötü bı durum artık hominigirtlak yemek istyrm herşeyi 🤮☺️