Doğuma cok az kaldı çok şükür hersey yolunda gidiyor bebeğim 3400 gr di en son kontrol de
Benim kalbimde çok küçük bir delik var ama doğuma engel olmayacağı söyleniyor normal doğum cok istiyorum umarım sağlıkla ve kolaylıkla normal doğum yapabilirim
Ilk 3 4 ay ankarada simdi ise izmir cigli devlet hastanesinde muayeneye devam ediyorum doğumu da orda düşünüyorum
Odalar tek kişilik refakatçi kabulü var ve temiz herkes öneriyor
Ilk dogumum olacak 🥰🥲
Kızıma kavuştuktan sonra neler yaşadığımı da burdan paylaşmayı düşünüyorum
Hamilelikte 9 10 KG kadar aldim simdiye kadar
Cok şükür hiç kanamam yada göbekte çatlama hiç bisey olmadi
Aksine hamilelikte çok dökülen saçlarım dokulmemmeye daha güçlü ve dayanıklı oldu
Umarım doğum da güzel geçer 🥰