Serife_1414 canım her çocuk farklı senin morelini bozmak istemem benim kızım aşırı zor bı çocuktu bebekken huysuzdu biraz büyüdü dişler başladı hep kucakta geçiyor bu zamanlar ama hep aglak kendi kendine oynamak nedir bilmez 2 yaş zamanı artık inatlasmaktan kafasını yerlere vuruyordu çocuk gelişim uzmanına kadar çıktık hiç birşeyi yok ama karakteri aşırı zordu daha biraz önce beni rezil etti markette Allah’tan okula gidiyor 5 aydır biraz rahatladım bazen çok uysal bazende hiç çekilmez iyi yönleri de var zor yonleride şuanda 4 yaşını 2 ay geçti bakalm inşallah kardeşi doğunca zorluk yaşatmaz bana ama 4 senede çok şeyler gördüm geçirdim ben sanki 4 çocuk büyüttüm