Zeynepozcan Aysegul8_ benim 19.000e kadar yükselip iki gün sonra 12.500e düştü 7. Haftama kadar bekledim ama 4. Haftada gelişimi durduğu için kürtaj oldum
Sahnedekimadam Biz 6.haftada göremedik , doktor beta takibi istedi.Sabit kalıp ya da düşüyorsa boş gebelik dedi.Ama internette keseden dolayı arttığı yazıyor o yüzden bilemedim 🤷♀️ 7.haftada görebildik bebeği.Senin kaçıncı hafta ?
Aysegul8_ Sahnedekimadam ya benim şuan 4. Haftam bitti beta değerim yok 10.000 oldu progrsteron da 18,6 çıktı iyi dediler ama korkuyorum herşeyden
Zeynepozcan Aysegul8_ tesadüf öğrendim doktorlar belli bi düzeyden sonra takibe gerek yok dediler düşüşten 1 hafta sonra normal muayeneye gittim hiçbir şeyden haberim yoktu kanamamda olmuştu kalp atışı da duyamayınca kürtaj oldum
Elzsy2023 Düşüş varsa kimyasal gebeliktir. Boş gebelik diyen doktorun kürtaj diyorsa bekle veya başka doktora git. Bana boş gebelik diyip durdu ilk gittiğim dr. Ben inanmadım başka doktora gittim. Şimdi 15 haftalık oğluma hamileyim. Beni kürtaj edecekti 😡
Aysegul8_ Elzsy2023 doktor keseyi gördü bugün 4+4 bidaha iki hafta sonra çağırdı bakalım dolu mu boş mu dedi ben evham yapıyorum şuan değerim 10.000
Zeynepozcan Aysegul8_ canım düzenli artış varsa telaş yapma diyorum doktor değilim ki ben net konuşayım düzenli artar ama bebek keseye gelmez ya da tüplere yerleşir o yüzden ben net bir şey konuşamam ama düzenli artış varsa sağlıklı gebelik olarak değerlendirilir