Zuleyhasc Öğretmen anneler doğum iznine 32. Haftaya girince mi ayrılabiliyor yoksa 32. Hafta dolunca mı? Yani 31+0 iken mi, 32+0 iken mi? Tecrübe eden var mı acaba
merveogrtmn Zuleyhasc 32. Hafta doluncaymış hocam, 32. haftanın girdiği hafta da duruma göre verilebiliyormuş izin.
duyguogretmen61 Zuleyhasc 32+0 da alınıyor hocam. Ben 32+1’de almıştım. Forumda 32+0 ile 32+6 arasında alınır diyenler de var. Doktorunuza da sorabilirsiniz.
Nlfr1 Zuleyhasc 32+1 de almıştım doğum iznini. Bebeğim 2 hafta önde gitmesine rağmen son adet tarihi baz alınır hocam
rachelgreenn duyguogretmen61 hocam peki bebek 1 hafta önden gidiyorsa sata göre ona göre mi veriliyor
Preg_92 rachelgreenn adet döngüsünde belirli giden hafta neyse o benim de 4 5 gün önden giyordu ama adet tarihine göre belirlenen güne dair verildi