bi_de_bayil_istiyosan Herkese merhabaaa 6 haftalık hamileyim ilk hamileliğim muayeneye gittiğimde doktor kese içinde kese olduğunu söyledi devlet hastanesi olduğu için doğru düzgün bir cevap da alamadım kese içinde kese olmasının sebebi ne bilen var mı ?
bi_de_bayil_istiyosan Hayatuysal34 yarın gidip kan idrar sonuçlarımı göstericem baktıktan sonra gün verir sanırım
Hayatuysal34 bi_de_bayil_istiyosan inşallah bende perşembe günü gdcm 6h6 bugün bebeği gördm kalp atışını için gdcz
bi_de_bayil_istiyosan Elitopatra25 evet var hayırlı olsun falan dedi kese içinde kese olmasının sebebini sordum şuan geliştiği için öyle dedi ama tatmin olmadım doğru düzgün bilgi alamadım