Geçen ay 4.4 mm ydi bu ay biri 5.8 diğeri 7.4 24 haftalık gebelik doktorum organ taramasını kendisi yapıyor ama böyle olunca içimiz rahat olsun diye iyi bir patoloji doktoru önerdi organ taraması yapmak için henüz gitmedim siz ne yaptınız bu durumda yaşayan var mı