Tubag1 Kızlar kaçıncı haftada vuruldunuz deprem bölgesine gittiği için aşı yokmuş kaçıncı haftaya kadar süresi var biliyormusunuz ?
Nerminn5308 Tubag1 benim 20 haftada vurmam gerekli idi aradılar deprem bölgesine gitti diye tesadufen bugun gittim yeni gelmis ara ara zamanlarda git aile hekimine kısıtlı geliyor ama geç kalınsada önemli degil 22 haftadayim suan 1 aşımı yeni yaptırdım
Sahnedekimadam 20-21.haftalar ilk doz vuruluyor canım.. başka sağlık ocağında yaptırabilirsin telefonla teyit edip git istersen