Abcc-1 benim de gin 2 çıktığında bana da leep dendi. sonrasında farklı doktorlara da gözüktüm. yaşım 30un altında olduğu için gerileme ihtimali var diyenler oldu. eğer gin3 çıksaydı belki leep biraz mecburi olurdu bilmiyorum. ama ben biraz insiyatif aldım diyebilirim. tabii ki bu süreçte doktor takibinde olacağım diyerek aldım bu insiyatifi. epey de araştırdım, 4-5 farklı doktora gittik. işte bu deflgyn jeli bir doktor önerdi, ahcc ile beraber kullanmamı. aşı olayı da evet aslında yakalanmadan önce vurulmak lazım tabii. pek bilinçli değildim ben. hiç bilinçli değildim bu konuda hatta. evlenmeden önce cinsel hayata dair neredeyse hiç bilgim yoktu. böyle konular da toplumumuzda tabu olduğu için öğrenememişiz yani. ama bana yine de hpv’nin tekrarlamasını önlemede aşı olmamın yararlı olacağı söylendiği için ben aşı da oldum. açıkçası yapabileceğim her şeyi denemek istedim diyebilirim. ve ikinci kolposkopimde gin1 e gerilemişti. doğum sonrası tekrar yapılacak kolposkopi. bu şekilde bir takiple gidiyorum diyebilirim :)