123k321 şöyle söyleyeyim ben 3-4 ay tedavi için ilaçlar denedim. Ahcc kullandım pahalı bir mantar ilacı, deflagyn diye bir jel var rahim ağzındaki bozulmalar için direkt vajinadan içeri enjekte edilen bir ilaç onu kullandım ve de bir kaç seans vajinal ozon tedavisi diye bir tedavi uygulandı. onu biraz alternatif tıp gibi düşünebilirsiniz. ayrıca hpv aşısı oldum 2 doz. 3. dozu gebe kaldığım için olamadım. bir de dediğim gibi düşünüp kendimi üzmedim. bana bu süreçte rahmini alabiliriz diyen çılgın(!) doktorlar bile oldu. ama Allahın dediği olur. ben sıkmadım canımı. sonra hpv pozitif testimden yaklaşık 6 ay sonra yaptırdığım testte negatifi gördük çok şükür. genelde hpvden kurtuldum demek için 3 kez test negatifliği görmek bekleniyor. ben henüz 1 kere yaptırdım. rahim ağzındaki bozulmalar dediğim de gin1,gin2,gin3 olmak üzere 3 derece oluyor. gin3 ten sonra Allah korusun rahim ağzı kanserine dönebiliyor. benim kolposkopi sonucu gin2 çıktı. işte sonra tedavilerle ikinci kolposkopimde gin1 e gerilemişti. ama dediğim gibi bende çıkan hpv kanser yapan tehlikeli tipiydi. siğiliniz var diye böyle şeyler yaşamassınız umuyorum ki. ama tabi ki yine de hpvnin başka herhangi bir tipi var mı diye bir hpv testi yaptırmak en sağlıklısı. siğilleri de yaktırdıktan sonra çeşitli bağışıklık ilaçlarıyla desteklersiniz kendinizi. ayrıca eşinizin de bu süreçte tedavi olması çok önemli. yine bir sorunuz olursa bana her zaman yazabilirsiniz. yalnız değilsiniz, Allahın izniyle en kısa zamanda da siğillerden kurtulursunuz inşallah🌸