Tombee Merhaba arkadaşlar. Son 4 aydır düzenli olarak kan değerlerime bakılıyor. Hgb değerim her seferinde az da olsa düşüyor. Kan hapı da kullanıyorum. Son sonuçlarım çıkmış doktorum aradı. 2 hafta sonra tekrar bakalım ilaca rağmen düşmeye devam ediyorsa damardan takviye veririz dedi. Gebeliğimin 9. Haftasında HGB değerim 13.6 idi. Şuan 32. Haftadayım 10.5 e düştü. Sizce bu değerde kan takviyesine ihtiyaç var mı? Bir sorun teşkil eder mi? Doktorum çok pimpirikli o yüzden size de danışmak istedim.
AzraFarah Tombee bana kızımda serum olarak verilmişti, doğuma alamayız bu şekilde denmişti. Şimdi doktorum bişe demedi biraz düzelmiş dedi, doğuma az kaldı, önümüzdeki günlerde ona göre karar verir doktorum
Ledeyna21 Tombee Merhaba n’aptınız değiştimi değerleriniz ve kaç haftalıksınız benimde aylık kan kontrolünde düşünüyor sürekli son kan sonucum 8.83 ve düşüyor
Tombee Ledeyna21 Merhaba önümüzdeki cuma tekrar bakılacak kan değerlerime ona göre takviye verecek doktorum