Annelerim bu cuma doğuruyorum allahın izniyle ama 5 şubatta çok ciddi grip oldum atlattım yinede bu öksürük illeti geçmedi pekmez tereyağı yaptım limon su işte terledim uyudum sıcak şeyler içtim vs vs asla geçmiyo ben ne yapıcam bide sezeryan olucam dikişlerim için çok sakıncalı şuan acil geçirmem lazım bu şeyi yardımcı olur musunuz