Umutlubirkadin Bu ay da olmadı kızlar. Klomen kullandım yumurtlama takibi yaptım yok olmadı.. adete 4 gun var erken gebelik testi aldım sonuç negatif
Sevgi56 Umutlubirkadin kuzum bukadar takip etme yumurtlama gününü falan, onu düşünerek ilişkiye girmek çok etkiliyor inan.
[silindi] Umutlubirkadin Bende aynı senin gibiydim 6 ay elimde testle gezdm Doktora gittim klomen verdi 3 ay filan kullandım olmadı. Rahim filmi çekileceğim ay gebe olduğumu öğrendim. Rabb’im İnşallah Hayırlısını nasip eder
tubi94 Umutlubirkadin reglinin gecikmesini bekle kesinlikle ben seyahate gidicem diye kafamı rahatlattığım ay hamile kaldım kesinlikle psikoloji çok önemli Rabbim en kısa zamanda kucağını doldursun canım 🤗
Umutlubirkadin Sahnedekimadam stres yaptığım zaman gecikiyor sanırım bende öğreneyim ki stres yapmama gerek kalmasın dedim. Bu ay zamanında gelir gibi
Sahnedekimadam Umutlubirkadin Ayy bende aynı mantıkla yaptım 😄 dedim negatifi göremde regl söksün ama sonuç pozitifti ..
Sila66 Umutlubirkadin olur canım ben de 6 ay denedım dedim olmuyor ya sonra test yaptım ne de olsa yok çıkacak diye sonra sok o gelecegı zamanı bılıyor 🤲😚
Sahnedekimadam Umutlubirkadin Stres yapmayı bıraktığın anda gelir .. iki tane çikolata kistim var hiç korkmadım olmaz diye ilk denemede geldi miniğimiz.. eğer bir sağlık problemin yoksa kasmamak lazım güzel haberler alırsın umarım🙏🏼 test olarakta predictor çok iyi 2 gün gecikmede 4 saniyede sonuç aldım canım
Umutlubirkadin Sahnedekimadam yeni bir test çıkmış iliskiden 2 hafta sonra bile yapsan çıkar dedi eczanedeki abla ondan aldım o kadar çok istedim ki ama olmadı bu ay nasip böyleymiş
Umutlubirkadin [silindi] bu ay ilk defa kullandım klomen memlekette tekrar güvendiğim bir doktor var ona gözükeceğim
Umutlubirkadin tubi94 amin insallah canım bende memlekete gideceğim orda zor yaparım testi diye önceden yaptım nasip bakalım
Sahnedekimadam Umutlubirkadin 10 gün gecikmede negatifi gören sonrada pozitif olan duydum o yüzden ümidini kaybetme🧡
tubi94 Umutlubirkadin yaaa bende memleketimde öğrendim inşallah seninde öyle olur Allah gönlüne göre versin ☺️
Umutlubirkadin Sahnedekimadam çok teşekkür ederim insallah canım 🙏 yaklaşık 1.5 sene olacak bir sağlık sorunum yok kist falan hicbisey yok güzelde yumurtlama oluyor eşimin sprem değerleri de yüksek niye olmuyor anlamıyorum acaba sigara kullanıyorum ondan mi
[silindi] Umutlubirkadin Ben rahim filmi çekileceğim ay Ovulasyon takibi yaptım istersen sende dene canım