Kızlar ailemin yanindayim bilenler bilir buraya gezmeye gelecektim buraya geçen bununla ilgili post acmistim kaynanamgile soylemedim neyse bugün doktora gittim çocuğa kontrole iki hafta geriden geliyormuş benim ilk kızımda da öyleydi zayıftı genetik dedi doktor ama.perinatolojiye gitmemi söyledi başına gelen varmi ilk kızımda öyle zayıf doğdu minyon bir çocuk şimdi şükür sağlıklı ama ben korkuyorum ikincide bir problem çıkacak diye şimdide haber aldım eşimden motor kazası yapmış araba çarpıp kaçmış şükür biseyi yokmuş geleyimmi dedim yok gerek yok dedi siz ce gideyimmi bilemedim ne yapacagimi isim biseyim yok iyiyim ben kal birazda orda diyor 😭