Asye22 Arkadaşlar ben 7+3 haftalık hamileyim dün temizlik yaptım evde azcik belim ağrıdı bu sabah ta lekelenmem oldu progestan kullniyom korkuyom bnm gibi olan varmı
Gldekpnci Asye22 senin haftalardayken benim de olmuştu tam da doktor kontrolüne denk gelmişti gittiğimde hemen söyledim yerleşme kanamasıdır demişti sonra ilerlemesin diye iğne yaptırtmıştı sonra bidaha da olmadı
1anne2bebek__ Asye22 progestan kullanıyorsunuz ve kendinizi yormamanız gerek. Dinlenin bir şey yapmayın. Doktorunuza da danışın mutlaka
Opecert Benmde tam 7+4 de olmuştu baya regl gibi bir defa gelmişti doktora gidin icin rahat etsin benmki plesenta olusumundan kaynaklanmıştı ama kanama alanı varlıgının sorgulanması gerkiyor gerekirse daha güclü progesten verlir bir zararı yok
momyy__ Asye22 bişey olmaz inşallah canım üzülme benim şu gibi kanamam oluyordu şimdi oğlum 8 aylık oldu
Opecert Asye22 şükür 28 haftalık gebeyim devam ediyor şimdilik sıkıntısız ben 3 hafta arayla o dönemler her hafta yaşadm leke leke her gördüğümde doktora gittm kanama alanı görünmedi kese düzgündü bebek iyiydi
Asye22 Opecert ben cuma günü gidicem kısmetse daha öncede oldu bebek iyi dedi kalbi atıyordu dinlen dedi bol bol