Eceecim mesela şu keçi kıllı tarak mı ne. Ben görümcemin gazabına gelip ilk hamilelikte aldım bi dünya para verdim. Sırf kullanmış olmak İçin kullandım Bikaç defa. Bebe yatmaz, şu ağır mama sandalyeleri falan Bana gereksiz geldi açıkçası.aldım görümcem yüzünden ama pişman oldum. Bebe yatmaz da mesela koyuyodum bi bakıyodum içinden çıkmış 🤣hayat bu kadar pahalıyken bazı şeyleri abartmamak gerek diye düşünüyorum almam alanda kendi bilir yeri parası varsa alsın bacım 😄