Selinoloji Forum 40.haftaya girince bitiyor galiba. Yani normalde de doğum süresi bu mu 40tan sonrası sayılmıyor mu Benim doğuma 5 gün kaldı gösteriyor 5 gn sonra 40 haftaya giriyorum