Ege4535 Kızlar 38. Haftam kendimi çook yorgun hissediyorum kalp atışım falan hızlı gibi sizde durumlar ne böyle hisseden varmı?
Mrve12 Ege4535 bende 24. Haftaya giricem. Yeni yeni başladı yorgunluk halsizlik nedendir anlamadım 🤷🏼♀️
nrelms Ege4535 36 haftalığım bende aynıyım birden bire kalp atışım hızlanıyor nabzım yükseliyor çok halsiz kalıyorum
znemre95 Ben daha 10. Haftadayım şu prilam mı ne ondan kullanıyorum ve bitiğim yani… kullanmazsam acayip kusuyorum 😭 ilerleyen haftalarda iyi olacağım diye sevinçliydim nasip….