Öncelikle herkese merhaba. Bugün doktor kontrolümüz vardı. 36+4 haftalığız. Kilosu 2560 gr boyu 45 cm çıktı. Doktor sağlık açısından bir problemi yok boyu da iyi sadece kilo olarak minyon bir bebek dedi. Suyum da azalmaya başlamış. Zaten bebeğin kafası hala yukarda, doğum pozisyonu almadı. doktorum bu hafta protein ağırlıklı beslen bakalım dedi. Haftaya tekrar kontrolüm var. Eğer amniyon sıvısı çok azalırsa ya da bebek yavaş kilo almaya devam ederse 39’u beklemeyiz 38 içinde sezaryen planlayabiliriz dedi. Sizin bu haftalarda bebeklerinizin kilosu nasıl? Gerçekten az mı benimki… bir de bu haftalarda bu şekilde kilosu olan ama daha sonra şunu yaptım bebek kilo aldı diyen var mıdır?