Cansu_buga 9 haftalık hamileyim Sık sık idrara çıkma isteğim var ama çıktığımda da çok az yada hiç yapamama sorunum var doktor çok az enfeksiyon var demişti bol bol su iç önemli değil dedi manurol kullandım ama idrara hala çok sık çıkıyorum normal mi
piiremsesinannesiii Cansu_buga geçen hafta da bana monurol vermişti ve ishal yaptı beni dört beş gün dediğin gibi sürekli idrara çıkma isteği oldu ama bunun hamilelikte alakası olduğunu düşünüyorum ben dediğin gibi lavaboya sürekli gidesim var gittiğim de de birazcik bişiler yaparsam yapıyorum yani
Mrve12 Cansu_buga benim hamileliğimin neredeyse başından beri var. Monırol kullanıyorum ama yinede çok az enfeksiyon çıkıyor her seferinde. Hamile kalmadan öncede kronik ti benim zaten. Çok çok su içmen lazım en azından arttırmaz bastırırsın ben öyle bir zararını görmedim. Bana kalırsa başka da seçenek yok. Çok sık su iç ve doktora danış
Cansu_buga Evet beni de ishal yaptı manurol bi kaç gündür bende öyleyim sık çıktığım için acaba enfeksiyon geçmedi mi diye düşünüyorum ben