pinar_033 benim sahis ve söyle yaptim 32. calismaz raporu aldim ve dogumdan 2 hafta sonra bi para geldi ptt de suan bayram diye alamiyorum 😅 fakat limited sirketi olanlara verilmiyor yazyior sgk da yinede deneye bilirsiniz kayb eedecek bi sey yok raporu aliyorsun hastane yada doktorundan benim özel hastaneydi onlar giris yapiyor raporu ve sizde mali müsaviriniz sgk sistemine giris yapiyor dogumdan sonra bu cok önemli hastane giris yapmali evet dogurdu canli diye giris yapmali ve mali müsavirinihe iletiyorsunuz oda onay veriyor sistemde ben mayis 28 dogum yaptim mayis ve haziran temmuzu bilmiyorum baglur prim ödemedim ama söyle is görmezlik raporu sanirim dogumdan sonrada almaliyim ve parca parca gün olarak giriyor mali müsavir parada parca parca yatiyor bu dogum parasi ve süt parasi hastane giris yaptiginda 857₺ otom es zamanli geliyor ve alo 144 aile sosyalden bi para daha geliyor ilk cocuk 300 ikinci 400tl olarak ona bas vurmak gerekiyor sahsen!!! Form dolduruluyor… beni belediye ibb yönlendirdi bi katina orda form doldur dedi ordanda bi para gelcekmis 45 gün sürer msj gelmez kendin kovala dedi bide öyle bi para gelcek bakalim bendeki en güncel bilgi devamini yazarim tecrübe ettikce… simdi raporun devamini nasil alacagim almam gerekiyormu onun arastirmasindaym…