Mmervebz Merhaba kızlar geceden beri karnımda ağrı var genel bütün karnımda ama öyle burda konuşulan gibi işte 15 dk da bir felan degil sürekli ağrı var 38+4 um cuma doğum olacak sizce doğum sancısı mı? Aynı durumu yaşayan var mı