Elifeysu @“bzkrtn31” normal ve sezeryan hemen hemen aynı. 16 bin küsür. Doktorum Mine İnan. Çok memnunum canım doktorum. Yardımcı olabileceğim bir şey varsa elimden geleni yaparım
Elifeysu @“Setenay12” 500 tl gibi bir ücreti vardı galiba ben öğretmen indiriminden faydalanıyorum 400 küsür ödüyorum
bzkrtn31 Çok teşekkür ederim Mine hanıma gittim önerilerinizle, depremzede olduğumuz için muayene ücreti ödemedik ve o kadar güzel ilgilenip ikili tarama yaptı ki inşallah mine hanımla devam edeceğim.