Kubratagram00 Kızlar öğretmenim MEB de. Doğum yardımı varmış ilk çocuğa 300 lira ikinciye 400 üçüncüye 600 diye. Bunun için nereye başvuru yapıyoruz bilen var mi
Zeliha76 Çocuğun kimliği çıkınca otomatik pttye yatiyo basburiya gerek yok ben oğlumda başvuru yapmadm hiç
Kubratagram00 Zeliha76 kamu çalışanı misiniz? Yatıp yatmadigini nerden öğrenebilirim PTT ye mi gitmek gerekiyo? Birde kaç gün içinde yatiyo
Mommy61 Kubratagram00 direk maaşa ekleniyor o ayrı değil ki bordroda görünmesi lazım, yani ben kamu çalışanıyım bildiğim öyle, doğum yardımı da değil çocuk parası bunun adı
Zeliha76 Kubratagram00 kamu çalışanı olmaya gerek yok bu her doğum yapan kadına yatiyo ben ilk çocuğumda 300tl almistm kimlik çıkınca pttye adınıza yatiyo para e devletten PTT kurum ödemelerine bakabilirsiniz
Kubratagram00 Mommy61 çocuk yardımı dediğiniz 194 TL gibi bişey değil mi? O ayrı ilk dogudugunda bir kereye mahsus ilk çocuk için 300 TL ödeniyor ben ondan bahsediyorum
Aysegoksall Kubratagram00 çocuk parası aynı oluyor herkeste sadece doğumdan sonra ki rapor paranız çalıştığınız iş yerinde ki maaşınızın 3/2 sini alıyorsunuz onlarda farklılık oluyor elbette ki brüte göre