Kızlar şuan son adetime bu programa göre tam 9 haftalık hamileyim.23 şubatta doktora gittim ben ozman 8 haftalık diye hesapladım ve gittiğimde 7+3 çıktı ultrasonda.kalp atışlarını duydum ve gayet iyi dedi.kafama takıldı programa göre 9 ama doktorun dediğine göre şua 8 haftalık.kafama takıldı .böyle bişiyle karşılaştınız mı ?bu sıkıntı olurmu