Edasu52 bizde işte red yaşamamak için şırıngaya boru takip bekliyorduk ama cc arttıkça yetmedi açıkçası iki bebeklede uğraşamadim mecbur biberona geçtim yetişemedim çünkü. O yüzden evet kaşık biberon denemenizde fayda var. Tecrübe etmediğim için bilemiycem ama size yardımci olacak biri varsa diğer bebeğide aynı anda beslemek isteyebilirsiniz o zaman iki tane lazım olabilir