Hanımlar Yaklaşık iki hafta önce karnımın sağ alt tarafında ağrı vardı doktorum enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi, şimdi ağrının şiddeti azaldı ama karnımın sağ tarafının geneline yayıldı sanki ağrı, sadece altta değil üstte de var. Böyle bir şey yaşayan var mı daha önce