Mustafayigitvebeytugannesi Hhim doktor demiş canım saten erkek belli yani 🥰 gözün aydın olsun sağlıklı bir şekilde kucağına al inşallah 🤲 🌺
0147Esra Mustafayigitvebeytugannesi teşeklür ederim 😊 arkadaşların keseleriylede karşılastırdık erkek olanların keseleri daha yuvarlak kızlarda bu şekildi ama Allahım sağlıkla gönlümüzdekini nasip etsin inşallah ama bu cinsiyet öğrenme sürecide çok uzun bi süreç merak ediyoruz 😄😄
Mustafayigitvebeytugannesi 0147Esra ilk çocukta genelde öyle oluyor benim artık üçüncü 😂😂 ilerleyen zamanda yine sorarsan söylerim canım 🥰