kabakci-ayseeee NesliMomm teşekkür ederim canım doktorumda erkek gibi dedi sağlıklı olsunlar inşallah
Hhim 3kuzuAnnesiyim @Mustafayigitvebeytugannesi @esmerella37 @3babymom Kızlar doktor yüzde 80 erkek dedi sizce degişir mi sizlerde erkek demştiniz tekrar bakabilirmisiniz rica etsem 🥰💕
Mustafayigitvebeytugannesi Hhim doktor demiş canım saten erkek belli yani 🥰 gözün aydın olsun sağlıklı bir şekilde kucağına al inşallah 🤲 🌺