Semilk05 bende ilk Zeynep Kamile gittim ama. bı turlu sıra bana gelmiyordu ilgilenen yoktu bizde parayı verelim yeterli olsun çocuk dedik saygıya geldim orda da şükür ki oldu hem evime yakın Zeynep Kamil bana uzak düşüyor erken uyanmak yola çıkmam gerekiyor