Akaykader Kızlarr Merhaba öncelikle Bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin İNŞAALLAH RABBİM 🤲🏻 Çatlaklara ne iyi gelir kullanıpta memnun olan var mı 15+3’teyim sadece göğsümde çatlak olmaya başladı çok kötü göbeğimde olmaması için sürebileceğim birşey var mı???
Yoncaeroglu Akaykader ne yapsamda genetiksr oluyor annen çatladıysa sende catliyorsun ne kullanırsan kullan benim son ayima kadar yoktu doğumuma 15 gün kala baktım çatlamışım ben vasseline baby kullanıyordum her duştan sonra
Ssshhh Eskiden okurdum burda ne yaparsan yap çatlıcaksın diyorlardı da inanmıyordum ama gerçekten öyle bioil Lierac kullandım ona rağmen 25. Haftada çatlamaya başladım şimdi 28+4olduk ve karnım çatlak içinde
HuriyeTrkolu Bio oil + saf zeytinyağı kullandım hiç çatlağım Yok 38.haftayım ve normalde kilo alıp verince bile çatlarım
Merwon Ben bi aktara gidip organik yağlardan bi karışım yaptırdım. Aleovera aynisefa hindistancevizi e vit gibi bir sürü şey var içinde. Doğumdan sonra da kullanmaya devam etmemi söyledi eğer çatlak olursa iyileştirme özelliği var çünkü bu karışımn. Çok araştırdım içime de çok sindi gelişmeleri paylaşırım kızlar ☺️