Bebek hareketlerinizi nerenizde hissediyorsunuz? Biz 26. Haftamıza girdik, hala göbek deliğimin aşağısında hissediyorum hareketlerini, tahminim yan yatıyor bazen böbreğime doğru sanki tekme atıyor. Hareketleri hem aşağıda hem da böbreklere doğru çok sağda solda hisseden var mı? Bu arada bebeğimin cinsiyeti erkek. Güya erkek bebekler yukarıda oluyordu top gibi benim bebişim neden aşağıda acaba🤔