snka2021 Merhaba güzel anneler. Bu ara YouTube den dizi izlemeye başladım ama radyasyon bebeğimi etkiler mi diye düşünmeden de edemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Bilgisi olan varsa yazabilirse memnun olurum.
YagmurAnnesi snka2021 bu kadar ince detaya giriyorsun ya canım yatarken aynı odada olması bile radyasyon malesef 🤷🏻♀️
Aecer snka2021 benim doktorum ilk muayenede söylemişti bunu daha. Bu devirde hepsinden korunmak için mağarada yaşamak gerekiyor o kadar ince ayrıntılara takılma demişti
snka2021 femme evet ya insan ister istemez bakıyor bebeğe kıyafet bakıyorsun en basiti. Bir de hep karın seviyesinde insan anne olunca her şeyi takıyor 🥲
Selinoloji Televizyon da radyasyon Telefondan kopabilmek mümkün değil bu çağda doktor bir şey olmaz dedi çünkü her şeyde her yerde var O zaman ultrasona da girmeyin o daha çok radyasyon ayrıca doğduktan sonra korumak hiç mümkün değil
Aecer snka2021 hepimizin elinde, 10 saat bilgisayar başında çalışıyorum ben mesela bir çoğumuz gibi. Çocuklar bile doğduğu gibi telefonla büyüyor allah aşkına bu devirde imkansıza yakın bir şey sakınmak