Adin12 Merhabalar 32 haftamdayım çok kasık ve bel ağrım için doktora gittim doktor bebeğin başı aşağıda olduğunu söyledi böyle durum yaşyan varmı
bendiyebiriii Adin12 bennn🙋🏻♀️ doğum pozisyonuna girmiş sorun değil ki bu aslında. Zaten öyle ya da böyle dönecekler😅 ortalamada çoğu bebek bu haftalarda dönüyormuş
Gzdmrt2905 Adin12 ben o haftadan beri dönük 38 haftadayız şu an gelmesini bekliyoruz normal ama tık yok 😊