Kızlar uygulamaya göre 5 gün sonra regl olacağım. Biraz önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Ama bu sabah şöyle bir şey oldu o kadar çok akıntım oldu ki idrarımı üstüme kaçırırcasına iç çamaşırım ıslandı. Sizce gebelik belirtisi olabilir mi? Yoksa gebelik olsa testte çıkar mıydı zaten? Yumurtam çatlayalı 11 gün oldu