Celins_ Nurturannn 2 doğumumu da Esentepe hastanesinde yaptım. Ilkini 3 yıl önce, ikincisi 11 gün önce. Çok memnun kaldım personelden doktorumdan. Ikiside normal oldu benim doğumhane gayet steril ameliyathaneyi bilemiyorum malesef🤷♀️
Tgcgkhn Nurturannn doktorumdan çok memnunum ama gel gelelim ama ameliyathane yüzünden orda doğum istemiyorum