CayGetireyimMi Sibel_72 tam tersi. Dr hap daha etkili olduğu için yatarken kullan gece kan akışı zayıflar demisti. Sabah iğne akşam hap.
323832 Sibel_72 ben de igneyi sabah hapı akşam kullanıyordum hapı 29.hafta da bıraktık suan 31+5 olduk iğneyle devam ediyorum onu da akşama çektim akşam yapıyorum gün içinde hareket halinde olduğum için kan akışı oluyor zaten
YLD_95 Sibel_72 ben sadece ecopirin kullanıyorum saat farketmez günde bitane iç mutlaka önemli olan o demişti ama ben yine de her gün öğlene doğru alıyorum canım. Sen yine de sor doktoruna 🌺