Tugce_umut Kızlar merhabalar 2 haftadır geçmek bilmeyen bogaz agrısı ses kısıklıgı vede afedersiniz geniz akıntısı var, öksürük vede evde dogal yöntemler yapmaya çalıştm fakat care olmadı acaba acilde tedavi birşey yaparlar mı
Gizemgnd Tugce_umut akıntı için balgam söktürücü ağrı için parol yazarlar yüksek ihtimalle antibiyotik yazarlar mı emin değilim bir de iki hafta dersen sağlık ocağına polikliniğe niye gitmedin diyebilirler bol bol su iç gebelikte ıhlamur da içilebiliyor meyve ye geçmiş olsun 😊