Bugün 30+0 dayız ama doktorumuz bir hafta geride olduğunu beslenmenin protein ağırlıklı et balık kuruyemiş olarak yapmamı istedi ama beslenmem gayet iyiydi bir sürü kan testi istedi karaciğerle ilgili bir sorunum olabilirmis bu haftalarda o yüzden tahlillerime bakmak istedi düzenli tansiyon ölçüp bir hafta sonra tekrar gelmemi istedi arkamdan arayarak nst ye girmemi söyledi sizce de bir sorun yok mu çok tedirgin oldum bu zamana kadar herşey iyiydi şimdi birden bu şekilde davranması detaylı ultrosona nereye yönlendirdik diye sorması beni çok huzursuz etti sizler böyle bir durum yaşadınız mı?