Linabebek1 Kızlar Ankara’dayım bebeğim 9 mart sezeryan ile doğacak inşallah şimdi bebek eve gelince uyurken ne örtcem üstüne yün bebek yorganı var elyaf uyku seti var yün battaniye var ev sıcak olur kombi yanıyor ama ya üşürse ilk bebeğim korkuyorum.
Pembesarelle2 Linabebek1 Yün yorgan kayınvalidem çeyizime yapmıştı aşırı derecede sıcak tutuyor , çocuk içerisinde pişer ki evde sıcak olacak zaten canım Ben çok üşüyen biri olduğum halde bazen geceleri üzerimden atıyorum yorganı
bkts Linabebek1 siz nasıl uyuyorsanız onu da o sekilde uyutun, fazla sıcak bebekleri hasta ediyor üşür diye korkmayın
beyzacmvrc Linabebek1 bir tane kalın battaniye yeter bence Hatta üstünü açacak zaten bir uyku tulumu giydirip üstüne ince bsiey bile örtebilirsiniz üstünü açsa da uyku tulumuyla üşümez
Linabebek1 Pembesarelle2 bide yün yorgan sanki ağır olur gibi bebek için ama yinede yün çok sıcak dediğiniz gibi teşekkür ederim 🙏😊
hayalperest2310 Linabebek1 yün ağır olur elyaf da terletir ev sıcak sıcak olursa sıkıntı olmaz kalın giydirin hafif bir battaniye yeterli olur benim doğumum da normal olursa 20 Mart sezeryan olursa o tarihler zaten yavaş yavaş havalar sıcak olur diye düşünüyorum
Ecezrl Linabebek1 3 mart cuma günü de benim doğumum var görüştüğümüz çocuk doktoru yün yorganı önermedi bize alerjik olabilir dedi bizde yataşın bambu yorganını aldık dacron 95 bebek yastığını aldık baby blue Star yatağını aldık reflü yatağınıda yataştan aldık uyku seti ve 3 tanede nevresim takımı almıştık çok alışveriş yapınca hediye müslin ve emzirme yastığı vermişlerdi o zaman ben tüm tekstilini yataştan aldım zaten ilk başta yastık yorgan kullanma demişti
Cey-cey Linabebek1 hemen hemen aynı zamanda dogum yapıcaz kesmetse Bizde ankaradayız Bende pamuk yorganda var elyafta var Elyaf ortecem Biz bile yatarken sadece elyaf yorganla yatıyoruz battaniye kullanmıyorum terliyoruz evin içide 23 derece ideal sıcaklıkta Normalde biz ne giyiyosam bir kat fazlasını giydir diyorlar 🤷🏻♀️ Hem yorgan hem battaniye cocuk terler sıcakta hasta eder bide bence nasıl alısırsa öyle gider
esiaks Linabebek1 ben battaniye ile örtmeyi düşünüyorum. Yorgan ilk aşamada kullanmam. Bende Nisan da doğum yapacağım