AyFa1608 Sevvl hadi hayırlı haberlere inşallah canım. Ben göremedim tıpa geldim cuma özelde bol bol görcem inşallah. Tahlil sırası bekliyorum önümde 100 kişicik var 🤣
AyFa1608 NobleMom bidaha git😅 bende geçen cuma gittim bugün geldim cumaya tekrar gitcem. Bi özel bir tıp geziyorum 😅
pnar-06 AyFa1608 been 40 haftalık olduk nst çektiriyorum şuan bel ağrısı ve regl ağrım var sancı çıkarsa belki yatırırlar bekliyorum bakalım
AyFa1608 pnar-06 seninki hepimizden güzel. Belki de bugün kavuşacaksın. Rabbim bi avazda kurtarsın sizi inşallah. Darısı da zamanında bize olsun🤭
Minis122 AyFa1608 🥰 bende yarin gidicem ins gorus gunune 🥰 oglusumu gorucemm 2 gundur tekmelerinide hossedikce heyecanim artiyor
Sevvl AyFa1608 kız ben ikisinde de göremiyorum ki hiben hem özelden çıktım sımdı devlete gıdıyprum yok hiç bi sekılde görünmüyolar😂
NobleMom AyFa1608 ikinci hamilelik olunca öyle sürekli gidesim gelmiyor üşeniyorum 🙈 ama çokta merak ediyorum nasıl olduğunu ❤️ Neyse beklicem mecbur çokta girmeyin ultrasona benim doktorum kızardı erken gelince kızıma hamileyken 😂