mrvkr53 ilk kez vuruldun demi hiç kafaya takma ben ilk vuruldum sürekli araştırıyorum birşeyler olacakmi diye ay sonu hüsran oluyodu bu üçüncü de tutmayacak diye ümitsizdim kafaya takmadim düşünmedim nasılsa olmaz diye bi baktim adetim gecikiyor ilaç kullandım ondan dedim ama 1hafta sonra da gittim doktorum hamilesin dedi umitlenme hayal kırıklığı olunca üzülüyosun