Babylovebaby Kızlar gaz sancısı çeken bebeklerinizde faydasını gördünüz mü nasıl bir biberon ozelligi ne önerileriniz var mi
beyzacmvrc Babylovebaby burda birisi aventin bile fayda etmeyip ebebegin baby plus antikolik biberonunun ise yaradığını söylemişti bende onu düşünüyorum Gerekirse ilerde avente de geçerim İlk etapta belki biberona gerek olmayacaktir zaten sutumuz olur ve sagim gerektirmezse
1Mavimavi Babylovebaby lansinoh kullanıyorum Ama fiyat sorun değil dersen comotomo yuda bir araştır derim Baya memnuniyet var
Babylovebaby 1Gozde1Yusuf- bende Dr brownsu çok gördm ne zamandan itibaren kullanmaya başladınız acaba
Babylovebaby beyzacmvrc canm bende de bazen emerek doymuyor sağıp veriyorum philipsin biberonuyla gayet güzel akıtma yapmıyor ama gazimiz çok malesef kolik biberonlar iyi gelir mi diye düşündüm deneyeceğiz bakalm🙈
beyzacmvrc Babylovebaby iyi gelebilir bence deneyin bir onu pahalı da değil şans verilebilir gibi geldi ☺️ 240 ve 150 ml lik var hepsinin emziği 1 no yavaş akismis Biberon emzikleri ayrı satiliyo zaten orta akış hızlı akış olarak onlarda uygun ☺️
1Gozde1Yusuf- Babylovebaby canim 6 yil oldu ama benim bebegim hic emmemisti erken kullanmaya baslamistik sanirim