Gldekpnci civcivsuyum bana da oluyor hatta korkudan dudaklarım yara oluyor dua oku bol bol iyi geliyor bide yastığın altına iyi gelen duaları yaz koy
Ayseygz civcivsuyum çok normal kız kardeşim De m£zarını falan değişik hep korkuyordu ama çok şükür bir şey de olmadı
Agg0207 civcivsuyum ilk hamileligimde 3 ay hep kabus karabasan gördüm nedenini bilmiyorum uyanıp ağlıyordum kalbim çıkacaktı ama geçiyor canım dua et bol bol
Eceecim Ben de son haftalarda kabusla uyanmaya başladım 😕 okuduğum makalelere göre normal bi durummuş gebelikte. Düşündüklerimiz, bilinçaltımız etkiliyormuş