3 hafta önce hafif kanamam olmuştu doktora gittik direk progestan iğne vurdu sadece bir kere vuruldum ama şiddetli geçmeyen kalça bacak ağrım oluştu yatınca kalkmak zulüm oturunca kalkmak zulüm eğilip kalkmak zulüm oldu…. Bende mi anormallik var yoksa herkeste mi böyle oluyor uzun süre yarın doktora gidicez sorucam ama burdanda yaşayan varsa nasıl geçtiğini sormak istedim zaten önceden de 6 dan 12. Haftaya kadar proluton vurulmuştum ama bu denli acı çekmemiştim