AnaHalime Merhaba canım kızlar . 10 haftalık hamileyim . özellikle el ve ayaklarımda aşırı şişlik oluyor. Kendimi şiş hissediyorum. Bunun için erken oldugunu düşünüyorum. Ne yapmam gerekiyor. Benim gibi aynı durumda olanlar var mı ?
Summerwine AnaHalime o haftalarda ben de aşırı şişkinlik yaşamıştım.Tuzlu besinleri azaltın bol su için.Tansiyon ddurumunuzu da izleyin
mommyily AnaHalime bende 12 haftalık hamileyim benimde yavaştan şişmeye başladı sanki bol su içiyorum o yüzden ödem tutmasın diye 🥰