Mutluyuvam52 Çin takvimi bakanlar yazabilir mi dogru çıkan veya yanlis çıkanlar deneyimlerinizi bekliyorum . Benim deneyimim ilk gebeligimde baktığımda çin takvimine gore kız gözüküyordu kızım oldu simdi 2.ye hamileyim erkek gözüküyor çin takvimine göre
beyzacmvrc Mutluyuvam52 benmde tuttu ama onunla alakası olduğunu hiç sanmıyorum zaten %50 ihtimal var 😂 kizim olcak inşallah
Ayca_gunes2122 Mutluyuvam52 benimde ilk hamileliğimde kız diyordu kizım oldu şimdi erkek diyor bakalım doğru mu cıkıcak
Bet1 Mutluyuvam52 benim ilkinde de kız gösterdi oğlum oldu. Şimdi gene kız dedi doktor yüzde 90 erkek dedi 😂 yanlışta bakmıyorum cogu kişi merak edip bakıyor doğum tarihim da doğru saatine kadar biliyorum ama tutmadı 🤦🏻♀️😂